توریستی بین المللی

پنج مکان برای دیدن تریلوبیت ها در ایالات متحده

اندی سچر اولین باری که با یک فسیل روبرو شد را به یاد می آورد. او هفت ساله بود و سوار اتوبوس مدرسه می‌شد که راننده اتوبوس نمونه‌ای را به او و سایر دانش‌آموزان نشان داد که در حفاری آخر هفته در ایالت نیویورک از زیر خاک بیرون آورده بود.

Hooked یک دست کم گرفتن است. به سرعت به بزرگسالی می رسد و سچر مجموعه ای شخصی از حدود 5000 فسیل را جمع آوری کرده است که آنها را در آپارتمان 1650 فوت مربعی خود در منهتن نگهداری می کند. اشتیاق او به فسیل‌ها و به‌ویژه تری‌لوبیت‌ها – بی‌مهرگان دریایی منقرض شده با پوسته سخت که در دوران پالئوزوئیک وجود داشتند، دوره‌ای که حدود ۲۸۹ میلیون سال طول می‌کشید، او را به سمت شغلی به عنوان همکار در دیرینه‌شناسی در موزه تاریخ طبیعی آمریکا سوق داد. (AMNH). در آنجا، برای 15 سال گذشته، او یکی از سردبیران وب سایت محبوب Trilobite موزه بوده است.

نوشته های مشابه

سچر می‌گوید: «من اغلب به شوخی می‌گویم که بزرگترین مجموعه تریلوبیت در سمت بالا وست ساید را دارم. (این واقعیت که موزه مشهور جهان با هزاران نمونه اش کمتر از نیم مایل پیاده روی از آپارتمان او فاصله دارد، این شوخی را بیش از پیش خنده دار می کند.)

موزه تاریخ طبیعی آمریکا (نیویورک)

در حالی که تایتانوسور بلند 122 فوتی ممکن است بزرگترین جاذبه موزه باشد، مجموعه گسترده تریلوبیت های آن نیز ارزش دیدن دارد، به ویژه به دلیل وسعت بسیار زیاد نمونه هایی که در اشکال و اندازه های مختلف در دوران پالئوزوئیک وجود دارند. سیچر چندین سال پیش به دستیابی به مجموعه Levi-Setti کمک کرد که حاوی حدود 500 نمونه است که توسط فیزیکدان فقید و گردآورنده تریلوبیت، Riccardo Levi-Setti جمع آوری شده بود.

فسیل‌های U-Dig (دلتا، یوتا)

این تأسیسات خانوادگی که در غرب مرکزی یوتا واقع شده است، به بازدیدکنندگان امکان دسترسی به 40 هکتار از شیل های حفاری شده را برای جستجوی تریلوبیت هایی می دهد که قدمت میلیون ها سال پیش به اواسط دوره کامبرین می رسد. در سال 1994، این مرکز به عنوان بخشی از یک پروژه کالج توسط مالک، Shayne Crapo، که عموی او اتفاقاً زمین را اجاره می‌کرد، آغاز شد و از آن زمان تاکنون شکارهای فسیلی را جذب کرده است. نرخ برای بزرگسالان از 33 دلار برای حفاری دو ساعته شروع می شود. در طول یک حفاری چهار ساعته، اکثر بازدیدکنندگان می توانند انتظار داشته باشند که بین ده تا 20 تریلوبیت با طولی از 1/8 اینچ تا 2 اینچ را پیدا کنند. برخی از رایج ترین گونه های یافت شده عبارتند از Elrathia kingi، Asaphiscus wheeleri و Peronopsis interstricta.

موزه ملی تاریخ طبیعی (واشنگتن، دی سی)

تالار دائمی فسیل‌های دیوید اچ. کخ موزه به دلایل زیادی شهرت دارد، یکی این که حاوی برخی از نادرترین نمونه‌های تریلوبیت شناخته شده در جهان است. اینها شامل یک هولوپیگوس Bathynotus از ورمونت و یک Trimerus vanuxemi از ویرجینیای غربی است. با این حال، این تنها Apianurus sp کامل شناخته شده در جهان است. نمونه ای از معدن Walcott/Rust نیویورک که به نمایشگاه این مجموعه تبدیل شده است. برای رفتن به موزه ملی تاریخ طبیعی می توانید از شهر واشنگتن با قطار به آنجا بروید. بهتر است بلیط قطار تهیه کنید زیرا به صرفه تر است تا آنجا پول بنزین بدهید. مسیر ریلی زیبایی هم دارد که می توانید از طبیعت لذت ببرید. شما می توانید سرچ کنید از چه سایتی بلیط قطار بخریم و بهترین سایت ها را پیدا کنید.

پارک فسیلی پن دیکسی و ذخیره‌گاه طبیعی (بلاسدل، نیویورک)

این نقطه 54 جریبی که در یک معدن سابق سیمان در نزدیکی بوفالو واقع شده است، در اواسط دهه 1990 زمانی که انجمن تاریخ طبیعی هامبورگ زمین را به دست آورد، به پارک و ذخیره‌گاه طبیعی تبدیل شد. فسیل‌های یافت شده در این مکان تقریباً 380 میلیون سال به دوره دونین بازمی‌گردد و شامل تریلوبیت‌ها به اضافه براکیوپودهای پوسته‌دار و کرینوئیدها، دسته‌ای از جانوران دریایی که شامل ستاره‌های دریایی و خارپشت‌های دریایی می‌شود، می‌شود. پن دیکسی دارای حفاری در گودال باز است، اما همچنین یک اکسپدیشن جمع آوری خصوصی را ارائه می دهد که در آن یک راهنمای آموزش دیده گروه های دو تا هشت نفره را برای حفاری مکان هایی که معمولاً برای عموم افراد محدود است، می گیرد. پن دیکسی ادعا می کند که “همه چیزی را خواهند یافت” و وب سایت آن شامل گالری از گنجینه های قبلی است.

نمایشگاه جواهرات و مواد معدنی توسان (توسان، آریزونا)

همه از کلکسیونرهای جدی گرفته تا تازه واردان فسیلی به این رویداد سالانه چهار روزه در جنوب آریزونا می روند. سچر که به‌عنوان «بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و معتبرترین نمایشگاه گوهر و معدنی در جهان» تبلیغ می‌شود، در کتاب خود آن را جایی توصیف می‌کند که می‌توانید «با انتخابی از نمونه‌های دیدنی و جذاب تریلوبیت روبه‌رو شوید. ، هر کدام برای آزمایش محدوده دانش و حساب بانکی شما طراحی شده اند.” در طول سال‌ها، او نمونه‌های زیادی را از این نمایشگاه به مجموعه خود اضافه کرد، از جمله یک لیکید بزرگ از اردویسین میانی روسیه. در حالی که رویداد امسال قبلاً آمده و رفته است، سال آینده برای 9 تا 12 فوریه 2023 برنامه ریزی شده است. نمایشگاه جواهرات و مواد معدنی مدتی در اینستاگرام به شدت تبلیغ می شد و بازدیدکنندگان زیادی به آنجا رفتند. نمایشگاه بسیار زیبایی است که ارزش بازدید دارد.

برای تبلیغ یک نمایشگاه جواهرات و مواد معدنی در توسان، آریزونا، پیج مناسب تبلیغ در اینستاگرام باید بتواند جذابیت و زیبایی این محصولات را به خوبی منعکس کند. شروع کنید با انتخاب یک نام کاربری که با جواهرات و مواد معدنی سازگار باشد و به راحتی قابل یادگیری باشد. عکس‌های با کیفیت و متناسب با سبک و جذابیت جواهرات را منتشر کنید. ویدئوهای کوتاهی از فرآیند ساخت جواهرات، تصاویر پشت صحنه یا نمایشگاه را در پیج قرار دهید تا بازدیدکنندگان احساس نزدیکی به برند پیدا کنند. همچنین، استفاده از استوری‌ها برای اطلاع‌رسانی در مورد اخبار، تخفیفات یا رویدادهای ویژه نمایشگاه نیز بسیار موثر است. از هشتگ‌های مرتبط با جواهرات، توسان و مواد معدنی استفاده کنید تا پیدا شدن پیج شما در جستجوها راحت‌تر شود و جمع‌آوری افراد متعددی را به خود جلب کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا