سفر و گردشگری

فرصت های گردشگری لوکس در اروپا چیست؟

اروپا منبع اصلی بازار گردشگری لوکس است. همچنین به سرعت در حال رشد است، زیرا اروپایی ها به طور فزاینده ای تجربیات را به جای دارایی ها ترجیح می دهند. این به بازار گردشگری لوکس دامن می زند. اپراتورهای تور باید سطوح بالایی از خدمات، اقامت و غذا ارائه دهند. اگر بتوانید این را با تجربیات فراموش نشدنی و لمس شخصی ترکیب کنید، فرصت های خوبی در بازار برای گردشگری لوکس از اروپا خواهید داشت.

1. تعریف

تعریفی دقیق در مورد گردشگری لوکس وجود ندارد،  از این نوع گردشگری برای ارائه خدمات و محصولات عالی به روش های راحت و بسیار جذاب استفاده میشود.هر آنچه مسافران در مورد عبارت های « برتر»، « راحتی»، « درگیرکننده» می بینند ذهنی بوده است بخاطر همین تعریفش کاری دشوار است.

مسافران لوکس اروپایی به طور کلی به دنبال چیزهایی هستند مانند:

  • خدمات شخصی، ترجیحا یک به یک
  • تخت خواب های با کیفیت با ملحفه های مرغوب
  • حمل و نقل قابل اعتماد
  • صندلی های راحت در هنگام سفر، با فضای پای فراوان
  • غذا و شراب با کیفیت خوب
  • انحصاری
  • تعامل مثبت و حرفه ای با کارکنان

اقدامات ایمنی و بهداشتی

سلامت و ایمنی برای مسافران اروپایی، به ویژه مسافران لوکس، مهم است. آنها اغلب در مورد ایمنی مقصد خود پرس و جو می کنند و از شرکت شما انتظار دارند که آنها را ایمن نگه دارد. ایمنی شخصی و ایمنی وسایل شخصی آنها برای آنها بسیار مهم است. به خصوص رانندگی ایمن می تواند نگران کننده باشد. آنها می خواهند بدانند که صلاحیت رانندگانشان چیست و چگونه و چه زمانی تجهیزات آزمایش می شود. اتاق های ناپاک و فقدان (یا معیوب) آشکارسازهای دود غیرقابل قبول هستند.

ثبات سیاسی

ایمنی برای مسافران اروپایی مهم است، به ویژه به این دلیل که برخی از کشورهای در حال توسعه از نظر سیاسی ناپایدار هستند. اکثر اپراتورهای تورهای تجاری به کشورهایی که وزارت امور خارجه آنها را ناامن اعلام کرده تعطیلات ارائه نمی دهند. این امر قبلاً منجر به کاهش ورود گردشگران به کشورهایی مانند مالی، مصر و کنیا شده است. منبع

سلیقه ای

شخصی سازی به یک عامل کلیدی در سفرهای لوکس تبدیل شده است. مسافران لوکس اروپایی در مسافت های طولانی معمولاً به دنبال ترکیبی از آرامش و سرگرمی هستند. آنها دوست دارند تعطیلات منحصر به فرد خود را ایجاد کنند و برای استفاده حداکثری از تعطیلات خود، خواستار برنامه های سفر انعطاف پذیر هستند. با این حال، آنها همچنان به تخصص شما نیاز دارند تا تعطیلات خود را برای آنها تنظیم کنید.

2. کدام بازارهای اروپایی فرصت هایی را برای گردشگری لوکس ارائه می دهند؟

با حدود 54 میلیون سفر در سال 2016، بازار سفرهای لوکس 7 درصد از سفرهای بین المللی را تشکیل می دهد. با این حال، به دلیل قیمت های نسبتاً بالای آن (در این مورد بیش از 500 یورو در هر شب تعریف می شود) 20٪ از هزینه های سفر را تشکیل می دهد. این امر باعث می شود سفرهای لوکس به بخش ویژه ای جالب توجه شود.

بازار سفرهای لوکس در حال رونق است. بین سال‌های 2014 تا 2016 سفرهای لوکس دو برابر سریع‌تر از سفرهای بین‌المللی به طور کلی رشد کردند و 18 درصد رشد کردند. حدود سه چهارم این سفرها برای اهداف تفریحی مانند تعطیلات تور بوده است.

بازارهای اصلی اروپا برای گردشگری لوکس

بازارهای اصلی اروپا برای گردشگری لوکس بریتانیا، فرانسه و آلمان هستند. اینها همچنین بازارهای اصلی برای سفر به کشورهای در حال توسعه هستند که آنها را به ویژه برای شما امیدوار کننده می کند. بهترین از نظر ما آلمان است که توصیه می کنیم آموزش آلمانی را از همین الان شروع کنید. آموزش آلمانی خیلی زیاد به شما کمک خواهد کرد در کارتان جلو بیافتید.

3. چه روندهایی فرصت هایی را در بازار اروپا برای گردشگری لوکس ارائه می دهد؟

تغییر در ارزش ها از مادی به تجربی

یکی از روندهای کلیدی که آینده سفرهای لوکس را پیش می‌برد، تغییر ارزش‌ها و دوری از مواد است. در بازارهای بالغ (مانند اروپای غربی)، تجمل به گونه ای تکامل یافته است که به طور فزاینده ای بر تجربیات است تا چیزها. مردم به جای پس انداز برای خرید اموال مجلل، پول خود را صرف تجارب می کنند.

مسافران لوکس اغلب به دنبال تجربه های منحصر به فرد هستند. آنها محصولات مسافرتی را که از نظر آنها از قبل بسته بندی شده و غیراصیل می دانند، نمی خواهند. در سال‌های آینده، سفرهای لوکس دسترسی به باورنکردنی‌ترین تجربیاتی است که با پول می‌توان خرید.

افزایش توجه به سلامت درونی

گردشگری سلامت بخش رو به رشدی در گردشگری جهانی است که 6.5 درصد از بازار را به خود اختصاص داده است. مسافران هزینه های خود را برای سلامتی به طور قابل توجهی افزایش می دهند. درآمدهای گردشگری سلامتی بیش از دو برابر سریع‌تر از کل گردشگری رشد کرده است، یعنی 14 درصد بین سال‌های 2013 و 2015. پیش‌بینی می‌شود تا سال 2020 رشدی 38 درصدی دیگر داشته باشد.

تقاضا در حال حاضر در حال گسترش است تا تمرکز فزاینده ای بر رفاه درونی (عاطفی، فکری و معنوی) و همچنین سلامت جسمانی را شامل شود. این موضوع برای مسافران لوکس نیز صادق است. در یک مطالعه اخیر Skift، حدود سه چهارم مسافران لوکس نشان می‌دهند که بهبود سلامت جسمی و عاطفی‌شان بیشتر از سه سال پیش برای آنها تمرکز دارد.

سفرهای پایدار و غذاهای ارگانیک

در بازارهای سفراهای لوکس، سفرهای پایدار از جایگاه ویژه ای برخوردار است، میتوان گفت همیشه تعاد کمی از مسافران لوکس اروپا به طور مداوم از گزینه سفرهای پایدار استفاده می کنند بنابراین مسافران لوکس اروپایی همیشه خواستار یک محل اقامت که دارای شیوه های پایدار و سازگار با محیط باشند ، هستند. ارگانیک بودن غذاها نکته ای بسیار مهم است، مسافران لوکس روپایی معمولا غذاهایی با کیفیت درخواست میکنند، آنها استفاده از غذاهای ارگانیک را برای حفظ سلامتی خود ضروری میداند و ان را به عنوان برچسب کیفیت میبینند.

افزایش استفاده از تحقیقات آنلاین

مسافران لوکس اروپایی به طور فزاینده ای برای سفر خود به صورت آنلاین تحقیق و برنامه ریزی می کنند. برای جمع آوری اطلاعات و به اشتراک گذاری تجربیات آنها از:

  • سایت های بررسی همتا، مانند TripAdvisor و Zoover
  • انجمن های مسافرتی، مانند انجمن Lonely Planet’s Thorn Tree
  • رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، فیس بوک، توییتر و یوتیوب
  • آژانس های مسافرتی (آنلاین) مانند گوجه فرنگی سیاه.

تحقیقات آنلاین روندی است که طی سال های گذشته به طور تصاعدی افزایش یافته است. اگرچه رشد به اوج خود رسیده است، استفاده از اینترنت برای تحقیق در مورد گردشگری همچنان رو به افزایش خواهد بود. پیش‌بینی می‌شود که برای سال‌های آینده مهمترین کانال تحقیقاتی باقی بماند.

شما باید به مسافران لوکس اروپایی تجربه ای را که می توانید به آنها ارائه دهید نشان دهید. رسانه های بصری مانند عکس ها و فیلم ها ابزار مفیدی برای این کار هستند. اشتراک گذاری تصاویر تجربیات آنها در شبکه های اجتماعی در بین گردشگران لوکس بسیار محبوب است. این امر باعث می شود که رسانه های اجتماعی به ویژه به گردشگری لوکس مرتبط شوند.

یادگیری زبان

یادگیری زبان آلمانی یکی از مسیرهایی است که می‌تواند در گسترش تجارت، فرهنگ و ارتباطات فراگیری اهمیت داشته باشد. آلمانی، به عنوان یکی از زبان‌های مهم اروپا و جهان، نقش مهمی در صنایع گردشگری، تجارت، و علمی دارد. با یادگیری این زبان، فرصت‌های شغلی گسترده‌تری در داخل و خارج از کشور فراهم می‌شود و همچنین ارتباط با فرهنگ و تاریخ غنی آلمان و کشورهای آلمانی‌زبان را به ما نزدیک‌تر می‌کند.

گردشگری لوکس در اروپا نیز با ارائه تجربیات بی‌نظیر و استثنایی، تجربه‌یی با کیفیت و لحظاتی فراموش‌نشدنی را برای مسافران فراهم می‌آورد. از شهرهای تاریخی مانند پاریس، رم، و بارسلونا گرفته تا مناطق طبیعی دیدنی مانند آلپ‌ها و سواحل مدیترانه، اروپا دارای مقاصد بی‌شماری است که با ارائه خدمات لوکس و استثنایی، تجربه‌ی سفری منحصر به فرد را برای گردشگران به ارمغان می‌آورد.

ویژگی های مهم در صنعت گردشگری:

1- وجود تنوع در بخش های بازار کار

2-تنوع در تقاضای کاربران

3-در نظر گرفتن نوسانات هزینه ها

4-توجه به تقاضاهای فصلی

5-خریدهای کلی کاربران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا