توریستی بین المللی

معرفی 3 کشور اروپایی برای گردشگری غذایی

اسپانیا

درست مانند ایتالیایی ها، غذا و نوشیدنی بخش مهمی از فرهنگ اسپانیایی است. آنها به مصرف غذا و نوشیدنی به عنوان یک لحظه معاشرت نگاه می کنند و اغلب با تمام خانواده غذا می خورند. این باعث می‌شود که آنها بخواهند از غذا و نوشیدنی در مقصد خود با دیگران لذت ببرند و اغلب در گروه‌های بزرگتر از جمله خانواده و دوستان با هم سفر می‌کنند.

70 درصد از مردم به میزان تاثیر انتخاب غذا بر محیط زیست اهمیت می دهند و حدود 73 درصد نیز موافق این هستند که نگرانی های پایدار میتواند حداقا تاثیر را بر عادت های غذاییشان داشته باشد این در حالی است که 23 درص از افراد حاضر هستند برای دیرافت غذاهای پایدار هزینه های بیشتری نیز پرداخت کنند،در اسپانیا 32 درصد از مردم پول بیشتری را برای غذاهای خود میپردازند و از این موضوع مطمئن هستند که کشاورزان در مقابل آن قیمت مناسبی را دریافت می کند این کشور تعداد کمی گیاهخوار را در خود دارد با این حال، 33 درصد از افراد حاضر هستندکه مصرف گوشت قرمز را کاهش دهند که این کار با بیشتر کشورهای اروپایی قابل مقایسه است. اطلاعات بیشتر

هزینه سفرهای خروجی اسپانیا در دوره 2014-2019 55 درصد افزایش یافته است و پس از پایان محدودیت‌های سفر، انتظار می‌رود این افزایش بیشتر باشد. با این حال، اسپانیا به شدت تحت تأثیر COVID-19 قرار گرفته است و اسپانیایی‌ها در مقایسه با سایر کشورها از سلامت خود خسته‌تر هستند. میانگین بودجه سفر اسپانیایی ها در سال 2020 1583 یورو بوده است.

اسپانیایی ها ترجیح زیادی برای راهنمایان اسپانیایی زبان دارند و در مقایسه با کشورهای دیگر در این شش کشور برتر، ترجیح بیشتری برای خرید با اپراتور تور دارند.

نرخ واکسیناسیون اسپانیایی نسبتاً بالا است: 44٪ از جمعیت بزرگسال تا جولای 2021 به طور کامل واکسینه شده بودند.

همچنین بهتر است بدانید که یادگیری زبان به گردشگران غذایی در اروپا امکان ارتباط مستقیم و عمیق‌تر با فرهنگ و محیط محلی را می‌دهد. این ارتباط نه تنها به تفسیر منوها و انتخاب بهتر غذاها کمک می‌کند، بلکه به آنها امکان می‌دهد تا با مردم محلی و صاحبان رستوران‌ها در مورد تاریخچه، مواد اولیه، و روش‌های پخت غذاها گفتگو کنند. این تعاملات علاوه بر افزایش دانش فرهنگی و گردشگری، باعث می‌شود که تجربه سفر غذایی برای گردشگران عمیق‌تر و یادمان‌انگیز‌تر باشد. همچنین، یادگیری زبان امکان دسترسی به رستوران‌ها، بازارهای محلی، و رویدادهای غذایی محدوده‌های جدید را برای گردشگران باز می‌کند و این تجربه را به یک سفر فرهنگی و تحول‌آفرین تبدیل می‌کند.

به همین منظور بهترین آموزشگاه زبان را انتخاب کنید و در آنجا زبان انگلیسی یاد بگیرید.  رفتن به کشورهای اروپایی بدون دانستن زبان بسیار سخت خواهد بود. شما باید زبان را به صورت اصولی و در بهترین آموزشگاه زبان یاد بگیرید.

هلند

گردشگران هلندی اغلب بسیار ماجراجو و کاوشگر هستند که باعث می شود از کشف مکان های جدید نترسند. وقتی چیزی کاملاً منحصر به فرد و جدید ارائه می دهید، آنها یک گروه هدف عالی هستند، زیرا این گردشگران آماده هستند آن را امتحان کنند. گردشگران هلندی غذای پایدار را با درآمد منصفانه برای کشاورزان مرتبط می‌دانند، زیرا جمعیت آنها دارای تمرکز بالایی از کشاورزان است. اگر قصد جذب گردشگران هلندی را دارید، مطمئن شوید که ارتباط محصول خود را به کشاورزان محلی نشان دهید.

تنها 52 درصد به تأثیر انتخاب غذا بر محیط زیست توجه می کنند و 54 درصد موافقند که نگرانی های پایداری حداقل تأثیری بر عادات غذایی آنها دارد. در حالی که 13 درصد حاضرند برای غذای پایدار هزینه بیشتری بپردازند که کمتر از سایر کشورهای اروپایی است. 23 درصد از هلندی ها حاضرند پول بیشتری را برای مواد غذایی خرج کنند که مطمئن هستند کشاورزان در ازای آن قیمت مناسبی دریافت می کنند. به طور کلی، در مقایسه با سایر بازارهای منبع اروپایی، هلندی ها از کمترین تمایل به پرداخت برای غذای پایدار در اروپا هستند.

با نگاهی به تمایل آنها به گیاهخواری، تنها 31 درصد حاضر به کاهش مصرف گوشت قرمز هستند. با این حال، این کشور یکی از بزرگترین درصد گیاهخواران (7٪) را در اروپا دارد. هلندی ها همراه با اتریش و آلمان بیشتر مایلند تا گوشت را با مشتقات حشرات جایگزین کنند که این امر با طبیعت ماجراجویانه آنها مطابقت دارد.

ترس از خشونت، قیمت، ثبات سیاسی و احتمال ابتلا به (COVID-19) مهم ترین محرک ها در انتخاب مقصد هستند. بیش از 75 درصد از گردشگران عمدتاً سفرهای خود را به صورت آنلاین رزرو می کنند. مسافران هلندی برای اقامت های مجلل ارزشی قائل نیستند، اما می خواهند با فعالیت بدنی بیشترین بهره را از سفر خود ببرند.

همه‌گیری کووید-19 مسافران هلندی را مشتاق‌تر برای سفر به دنیا کرده است، زیرا 26 درصد از مسافران تمایل زیادی برای دیدن بیشتر جهان دارند. 45 درصد در آینده سفر را بدیهی نمی دانند که کمتر از میانگین جهانی 61 درصدی است. 44 درصد از جمعیت بزرگسال تا ژوئیه 2021 به طور کامل واکسینه شدند، که کمی بیشتر از اکثر کشورهای اروپای غربی است.

اقدامات ایمنی بهداشتی برای مسافران هلندی مهم است، اما در مقایسه با سایر کشورهای اروپایی اهمیت کمتری دارد. تنها 52 درصد از مسافران هلندی، در مقایسه با 70 درصد در سطح جهان، اگر در مورد سیاست های بهداشتی و بهداشتی روشن باشند، اقامتگاهی را رزرو می کنند. 50 درصد از مسافران در بدو ورود معاینات بهداشتی را می پذیرند که بسیار کمتر از میانگین جهانی 67 درصدی است.

بهتر است بدانید که غذاهای هلندی گنجانده‌ای از طعم‌ها و مواد غذایی متنوع است که برای مادران باردار نیز گزینه‌های مقوی و سالم ارائه می‌دهد. صبحانه در فرهنگ هلندی معمولاً شامل نان، کاهو، پنیر و مربا است، که هم برای مادران باردار مغذی است و هم انرژی لازم را برای شروع روز فراهم می‌کند. این غذاها با توجه به میزان ارگانیک بودن و کیفیت بالای مواد مصرفی، می‌توانند گزینه‌های عالی برای سلامتی و رشد جنین باشند در نتیجه هنگام سفر به هلند در انتظار یک صبحانه مقوی برای زنان باردار باشید. از طرفی، گردشگری غذایی در هلند نیز به دلیل وجود رستوران‌ها و کافه‌های متنوع با منوهای بین‌المللی و محلی، یک جذابیت خاص برای گردشگران ایجاد کرده است، که می‌توانند غذاهای محلی و سنتی هلندی را تجربه کنند و در کنار آن‌ها از مزایای صبحانه مقوی برای مادران باردار نیز بهره‌مند شوند

اتریش

در اتریش حدود 68 درصد از مردم به تاثیر نوع غذا بر محیط طیست اهمتی میدهند و تقریبا 64 درص نیز موافق این هستند که نگرانی های پایدار تاثیر حداثلی بر عادت های غذایی دارد. 25 درصد از افراد ساکن در اتریش برای غذاهای پایدار هزینه بیشتری پرداخت میکنند و در مقابل 38 درصد مایل به پرداخت هزینه بیشتر برای غذا هستند و مطمئن هستند به کشاورزان مبلغ ماسبی پرداخت کرده اند. با نگاه و بررسی به گرایش آنها به مصرف غذاهای گیاهی 40 درصد از آنها حاضرند مصرف گوشت قرمز را کاهش دهند با توجه به این آمار اتریش بیشترین درصد گیاهخواران اروپا را شامل میشود.اتریش نیز همانند آلمان و هلند تمایل بیشتری نسبت به جایگزین کردن گوشت قرمز با مشتقات حشرات دارد.می توان گفت اتریش از آن دسته کشورهایی است که تاکید زیادی برای انتخاب غذاهای پایدار کرده است، پس با توجه به این موضوع اگر قصد فروش سفرهای غذاهای پایدار را دارید اتریش از بازارهای عالی به حساب می آید.

اتریش با جمعیتی نزدیک به 9 میلیون نفر، کوچکترین بازار منبع را ارائه می دهد. سرانه تولید ناخالص داخلی اتریش تقریباً 45 هزار یورو است که نشان می دهد اتریشی ها نیز درآمد قابل تصرفی برای خرج کردن در تعطیلات دارند. آلمانی زبان غالب در اتریش است، اما به ویژه اتریش های جوان تر به زبان انگلیسی نیز تسلط دارند.

نرخ واکسیناسیون اتریش کمی کمتر از سایر کشورهای اروپای غربی است، به طوری که 38 درصد از جمعیت بزرگسال تا جولای 2021 به طور کامل واکسینه شده اند.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا