ورزشی

تنیس روی میز: جذب حدود 850 میلیون دنبال‌کننده در سراسر جهان

تنیس روی میز – 850 میلیون دنبال کننده

حدود 850 میلیون طرفدار از آسیا، اروپا، آفریقا و آمریکا، تنیس روی میز را به هفتمین ورزش محبوب جهان تبدیل کرده اند.

تنیس روی میز که به عنوان پینگ پنگ نیز شناخته می شود، ورزشی است که در آن دو یا چهار بازیکن با استفاده از راکت های تنیس روی میز، توپی سبک وزن را به عقب و جلو می زنند. بازی روی یک میز سخت که با یک تور تقسیم شده است انجام می شود. به جز سرویس اولیه، بازیکنان باید اجازه دهند توپی که به سمت آنها بازی می‌شود فقط یک بار در سمت خود از میز پرش کند و باید آن را به گونه‌ای برگردانند که در سمت مخالف بپرد.

پایگاه جهانی هواداران و مخاطبان: طرفداران تنیس روی میز در سراسر جهان پراکنده هستند. تنیس روی میز با میلیون‌ها علاقه‌مند، بازیکن آماتور و بازیکنان حرفه‌ای دارای بیش از 900 میلیون طرفدار در سراسر جهان است.

بیننده در تلویزیون: بیننده تنیس روی میز در تلویزیون فقط به بازی های المپیک و سایر رویدادهای مهم بین المللی محدود می شود.

معاملات حقوق تلویزیون: معاملات حقوق تلویزیون برای مسابقات قهرمانی و مسابقات تنیس روی میز در سراسر جهان چندان چشمگیر نیست. با این حال، با توجه به این واقعیت که این در درجه اول یک ورزش است که بیشتر به عنوان یک سرگرمی گرفته می شود تا یک ورزش حرفه ای، اعداد منطقی هستند.

محبوبیت در اینترنت: محبوبیت اینترنتی تنیس روی میز بسیار ملایم است. جستجوهای مربوط به بازی در طول المپیک و سایر مسابقات و تورنمنت های بزرگ به اوج خود می رسد.

حضور در رسانه های اجتماعی: حضور این ورزش در رسانه های اجتماعی بسیار محدود است.

تعداد لیگ های حرفه ای در جهان: وقتی صحبت از لیگ های حرفه ای به میان می آید، تنیس روی میز تقریباً در تمام کشورهای جهان بسیار محبوب است. تقریباً همه کشورهای جهان فدراسیون های ملی تنیس روی میز خود را دارند و مسابقات به طور منظم در طول سال برگزار می شود.

میانگین دستمزد ورزشکاران در لیگ های برتر: میانگین دستمزد بازیکنان تنیس روی میز حتی نفرات برتر آنچنان بالا نیست. حقوق می تواند از چند هزار دلار تا صد هزار دلار متغیر باشد. این یکی از دلایل اصلی محبوبیت این ورزش به عنوان یک سرگرمی است تا یک ورزش حرفه ای.

معاملات اسپانسر: بازیکنان تنیس روی میز معمولاً قراردادهای حمایت مالی کوچکی از حامیان مالی دریافت می کنند. حمایت های مالی برای رویدادها نیز زیاد نیست.

تعداد کشورهایی که این ورزش در آنها محبوب است: تنیس روی میز تقریباً در تمام کشورهای جهان محبوب است، اما فقط به عنوان یک سرگرمی و به عنوان یک ورزش آماتور. تنها چند کشور وجود دارند که این ورزش در سطح حرفه ای محبوب است.

بزرگترین رقابت: مسابقات جهانی تنیس روی میز بزرگترین رویداد تنیس روی میز در جهان است. هر دو سال یک بار برگزار می شود و بازیکنان برتر بازی در این رویداد شرکت می کنند. به غیر از آن، رویداد تنیس روی میز در المپیک نیز یک رویداد مهم در این ورزش است.

ارتباط در طول سال: به عنوان ورزشی که بیشتر به عنوان سرگرمی و در بین بازیکنان آماتور محبوب است، تقریباً در طول سال مرتبط است. با این حال، فقط در جریان بازی های المپیک در رسانه های اصلی مطرح است.

برابری جنسیتی: تنیس روی میز از رتبه عالی در برابری جنسیتی برخوردار است. این بازی توسط مردان و همچنین زنان در سراسر جهان انجام می شود. و در بین دو جنس به همان اندازه محبوبیت دارد.

دسترسی به عموم مردم: تنیس روی میز که به یک منطقه کوچک نیاز دارد، دسترسی خوبی برای عموم دارد. با این حال، دسترسی به تنیس روی میز بیشتر محدود به مراکز شهری در سراسر جهان است.

تعداد بازیکنان آماتور در جهان: تعداد بازیکنان آماتور تنیس روی میز یکی از بالاترین ها در تمام رشته های ورزشی است. صدها میلیون بازیکن آماتور تنیس روی میز در سراسر جهان وجود دارد.

برجستگی این ورزش در عناوین ورزشی در رسانه های مکتوب و الکترونیک: این ورزش در سرفصل های ورزشی جهان به جز فصل المپیک چندان برجسته نیست.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا