سفر و گردشگری

راهنمای بهترین نکات سفر برای سال 2022

1. بدهکار نشوید

این یکی از مهم ترین نکاتی است که می توانیم برای سفر به شما ارائه دهیم. وقتی تصمیم به سفر می‌گیرید، بیش از توان خود خرج نکنید. اگر از یک سفر عمری به خانه برگردید و فقط با کوهی از بدهی روبرو شوید، از لحظه لحظه سفر خود پشیمان خواهید شد.

اگر هنوز توان مالی سفر بین المللی را ندارید، در حیاط خلوت خود ماجراجویی کنید. وقتی دیو و من رویای سفر به دنیا را داشتیم، بسیاری از استان زادگاه خود در انتاریو، کانادا را کاوش کردیم. بودن در تعطیلات آخر هفته در طبیعت ما را از رکود خارج کرد و الهام بخش ما شد تا چیزهای جدید را امتحان کنیم. همانطور که در حیاط خلوت، خانه خود کاوش می کنید، می توانید در هزینه و برنامه ای برای سفر به دور دنیا صرفه جویی کنید. برای ما، با انجام ماجراجویی در نزدیکی خانه، پول زیادی را از دست دادیم و در عرض یک سال در یک سفر دور دنیا بودیم.

2. همیشه بیمه مسافرتی بگیرید

این به طور جدی یکی از بهترین نکات سفر است که می توانیم ارائه دهیم. قبل از خروج از خانه بیمه مسافرتی بگیرید. بسیاری از مردم می گویند، “من فقط در صورتی به بیمه مسافرتی نیاز دارم که از مسیر شکست خورده خارج شوم” اما اشتباه می کنند. تصادف در هر جایی ممکن است رخ دهد. من و دیو چند سال پیش در یک سفر تفریحی لوکس بودیم و او روی مجموعه ای از پله ها لیز خورد و کمرش شکست. اگر بیمه مسافرتی نداشتیم، نزدیک به 100000 دلار برای قبوض آمبولانس هوایی و بیمارستان پرداخت می کردیم. با اطمینان می توان گفت که بیمه مسافرتی خریداری کنید.

3. راهنماهای محلی را استخدام کنید

یکی از مهمترین نکات سفر ما استخدام یک راهنمای محلی است. با استخدام راهنماهای محلی، شما به طور مستقیم از اقتصاد محلی حمایت می کنید. این مرد میانی را قطع می کند و به خانواده های محلی کمک می کند. به علاوه، استخدام افراد محلی به شما در صرفه جویی در هزینه کمک می کند. وقتی تورهای خارج از کشور یا آنلاین رزرو می کنید، به واسطه، اپراتور تور و کرایه یک دفتر گران قیمت پرداخت می کنید. وقتی به صورت محلی رزرو می کنید، پول مستقیماً به جیب آن شخص می رود. به علاوه، این یک راه عالی برای پیدا کردن دوستان جدید و غوطه ور شدن در فرهنگ محلی است. آن‌ها اغلب ما را به خانه‌هایشان دعوت کرده‌اند و تجربه‌ای معنادار از سفر به ما داده‌اند.

4. برای کارت اعتباری مسافرتی پاداش درخواست دهید

می‌دانم که گفتیم بدهکار نشوید، اما همچنان احساس می‌کنیم که کارت‌های اعتباری کلیدی برای سفر به سبک و افزایش بودجه سفر شما هستند. استفاده از کارت اعتباری پاداش خوب به شما کمک می کند تا در هزینه سفر خود صرفه جویی کنید. جوایز به سرعت جمع می‌شوند و مزایای زیادی مانند سفر رایگان، ارتقاء رایگان و پرداخت دیرهنگام ارائه می‌دهند. به علاوه، بسیاری از کارت‌های اعتباری سفر، پاداش‌های امضای بزرگی را ارائه می‌کنند که می‌توانید برای سفر خود به شما در سفر به جهان کمک کنید. بنابراین هنگام ارائه نکات سفر برای صرفه جویی در هزینه، می گوییم یک ماشین بگیرید، فقط مطمئن شوید که آن را پرداخت کنید.

اما توجه داشته باشید – ما همیشه مطمئن می شویم که کارت اعتباری خود را ماهانه پرداخت می کنیم و هرگز محدودیت بالایی نداریم. برای تصمیم گیری در مورد کارت اعتباری پاداشی که برای شما کار می کند، این لیست از بهترین کارت های اعتباری سفر را در یک مکان بررسی کنید.

5. کارت بدهی و کارت های اعتباری

قبل از سفر، بانک ها و شرکت های کارت اعتباری خود را از برنامه های سفر خود مطلع کنید. اگر ناگهان متوجه خرید در خارج از کشور شوند، ممکن است کارت های اعتباری شما را قفل کنند. به علاوه، حتماً چند کارت مختلف همراه خود داشته باشید. ما کارت نقدی خود را در کوبا مسدود کرده‌ایم، در یک دستگاه خودپرداز در استانبول خورده‌ایم، و حتی پس از اطلاع‌رسانی به بانک‌هایمان در مورد برنامه‌های سفرمان، در سودان مسدود شده‌ایم. در سریلانکا، 3 کارت بانکی و اعتباری مختلف را امتحان کردیم تا در نهایت بتوانیم از دستگاه خودپرداز پول دریافت کنیم. خوب است که چند کارت مختلف از بانک های مختلف در دسترس داشته باشید تا به دلایل بالا آماده باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا