متفرقه

7 نکته و ترفند جذاب برای سریعتر کردن اندروید

گوشی های هوشمند آینده بشریت و فناوری رو به رشد آن ها هستند. در حال حاضر میلیاردها گوشی هوشمند فعال هستند و مردم با کمک آنها ارتباط برقرار می کنند. امروزه تقریباً همه مردم حداقل یک گوشی هوشمند در خانواده خود در سراسر جهان دارند! و کارایی گوشی های هوشمند در استفاده روزانه بسیار مهم است.

اما در نهایت، وقتی هر روز از گوشی هوشمند استفاده می‌کنید، در طول زمان بسیار کند می‌شود. دلایل زیادی می تواند برای آن وجود داشته باشد مانند افزایش ذخیره سازی یا گرم شدن دستگاه یا بسیاری از دلایل دیگر که در اینجا به آنها خواهیم پرداخت. از این رو باید کاری انجام داد تا گوشی هوشمند خود را به روز کنید و آن را مانند زمانی که آن را خریدید سریعتر کنید!

برای اینکه چگونه گوشی‌های هوشمند خود را سریع‌تر و روان‌تر کنیم، پاسخی پیدا می‌کنید؟ برای حل تمام مشکلات مربوط به عملکرد و نحوه تقویت آنها، ادامه مطلب را بخوانید.

1. فقط برنامه ها را در وای فای به روز کنید

برنامه های متعددی نیاز دارند تا خود را دور از دید به روز کنند تا داده ها را دائماً جدید نگه دارند یا کارهای مختلفی انجام دهند، به عنوان مثال، سوابق، عکس ها، ضبط ها را انتقال دهند. از این رو، فلج کردن اطلاعات پایه می تواند یک ابزار اندرویدی را تا حدی سریعتر کند.

سپس، اگر نیاز دارید که گوگل را از تنظیم ابزار خود بازدارید، می‌توانید همگام‌سازی خودکار ابزار اندرویدی خود را از بین ببرید.

علاوه بر این، با مراجعه به تنظیمات >> به روز رسانی خودکار برنامه ها >> به روز رسانی خودکار برنامه ها را فقط از طریق WiFi انتخاب کنید، به روز رسانی خودکار را در Google Play خاموش کنید.

این به این دلیل است که برنامه ها از ارتباط با وب و استفاده از دارایی های فریمورک منع شده اند. علاوه بر این، از بین بردن اطلاعات بنیاد برای سازمان های همه کاره به شما کمک می کند تا صورتحساب های وب خود را ذخیره کنید.

2. فرمت کارت SD

اگر با تصادفات پی در پی در تلفن های هوشمند اندرویدی خود مواجه می شوید، SD بد می تواند یکی از دلایل آن باشد. سازماندهی کارت SD فقط زباله های اضافی سوابق ساخته شده توسط فریمورک اندروید و برنامه های مختلف را پاک نمی کند. با این حال، در دراز مدت، ممکن است بر این اساس از نمایشگاه حمایت کند.

3. حافظه سیستم را پاک کنید

در صورتی که در گوشی‌های هوشمند اندرویدی خود با تصادف‌های منظم مواجه می‌شوید، یک SD بد می‌تواند این باشد که اندروید دارای توانایی‌های فوق‌العاده‌ای است. می تواند چرخه های نامطلوب را به تنهایی، در هر نقطه ای که لازم باشد، ببندد. با این حال، می توانم به شما توصیه کنم که اگر ابزار شما کمبود RAM داشته باشد، این چیز قدیمی کمک زیادی می کند.

این روزها، تقریباً هر لانچری انتخابی برای آزاد کردن حافظه فریمورک دارد. اگر وجود ندارد، باید برنامه ای برای پاک کردن حافظه معرفی کنید.

همچنین، من در مورد برنامه‌هایی صحبت نمی‌کنم که تضمین می‌کنند گوشی هوشمند اندرویدی شما را با انجام تدریجی کارهای تمیز کردن سریع‌تر کنند. و هر کاری که انجام می دهند این است که گجت را حتی کندتر می کنند.

آزاد کردن حافظه رم از تلفن همراه می‌تواند به شما کمک کند تا برنامه‌های مختلف نامطلوب را ببندید و حافظه ارزشمند گوشی هوشمند اندرویدی را به خود اختصاص دهید.

مرتب کردن کارت SD نه تنها زباله های بیهوده سوابق ساخته شده توسط فریمورک اندروید و برنامه های مختلف را پاک نمی کند. با این حال، ممکن است در دراز مدت به برگزاری نمایشگاه کمک کند.

4. انیمیشن ها را کاهش دهید

یک رویکرد بسیار معروف برای سریع‌تر کردن یک ابزار اندرویدی با بهینه‌سازی چند تنظیمات در گزینه‌های برنامه‌نویس وجود دارد. با این وجود، من به این توصیه اهمیتی نمی‌دهم، زیرا ابزار بدون هیچ پیشرفتی باقی می‌ماند.

می‌توانید با رفتن به بخش About و چندین بار ضربه زدن روی شماره فرم به طور مداوم، Developer Options را در اندروید تقویت کنید. در آن مرحله، گزینه ای برای مشاهده گزینه های توسعه دهنده در تنظیمات خواهید داشت. شما می توانید حرکات را در ابزار ضعیف کنید. مقیاس حرکت پنجره، مقیاس فعالیت انتقال، و مقیاس دهانه انیماتور را روی خاموش تنظیم کنید.

این تغییر زمان تلف شده برای ارائه تجسم‌های پیشرفته مختلف روی صفحه هنگام کار را کاهش می‌دهد و به نوعی باعث می‌شود که آن را سریع‌تر عمل کنید. در صورتی که خوب هستید، به نظر می رسد که ابزار شما برنامه نویسی 10 ساله را اجرا می کند، در حالی که مطمئناً اینطور نیست، ادامه دهید.

5. رام سفارشی را نصب کنید

در نتیجه، ایجاد ابزار اندرویدی شما هیچ گونه ارتقای ارائه را ارائه نمی دهد. با این حال، یک رام سفارشی می تواند. برای گجت‌های خاصی که به‌روزرسانی انجام می‌شود، رام‌های سفارشی روشی برای به‌روزرسانی به‌روز اندروید هستند.

به همین ترتیب، می توانید رام های سفارشی را کشف کنید که به طور کامل از bloatware خودداری می کنند و تغییرات و تنظیمات جالبی را ارائه می دهند. برای یافتن کاستوم رام مناسب برای شما باید مقداری کاوش انجام دهید.

6. پارتیشن کش را پاک کنید

بخش رزرو مستقل از ذخیره اطلاعات برنامه شما است و حاوی سوابق مختصری است. ارزش این را دارد که هر از چند گاهی این موضوع را پاک کنیم. برای انجام این کار باید در حالت بازیابی بوت شوید.

استراتژی برای ورود به حالت بهبودی با تکیه بر ابزار شما تغییر می کند. با این حال، با یک جستجوی سریع در گوگل آن را به طور موثر مشاهده خواهید کرد. هنگامی که در حالت ریکاوری قرار می گیرید، از کلیدهای میزان صدا برای کاوش و از کلید نیرو برای انتخاب چیزی استفاده می کنید. شما باید یک بسته فروشگاه پاک کن بردارید.

7. Ambient View را غیرفعال کنید

در بسیاری از مواقع این نمای همیشه روشن در مواقعی مفید است که شما نیاز به بررسی هشدارهای نزدیک بدون باز کردن گوشی هوشمند خود را دارید، با این حال این قطعه به ضرر عمر باتری تمام می شود. در صورتی که عمر باتری ابزار خود را کاهش دهید، از بین بردن حالت نمایش ، یک روش ساده برای رفع مشکل است.

ما به پایان روش های خود رسیده ایم تا اندروید شما را سریعتر اجرا کنیم. امیدواریم با استفاده از این نکات و ترفندها، بتوانید تفاوت بین نحوه عملکرد گوشی هوشمند خود در گذشته و اکنون عملکرد روان آن را مشاهده کنید. با این حال، ما دوست داریم روش‌های شما را در مورد چگونگی سریع‌تر کردن اندروید بشنویم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا