متفرقه

10 تا از مهارت هایی که می توانید آنلاین یاد بگیرید و کسب درآمد کنید

این همه چیز نیست – مهارت ‌های خاصی می ‌توانند خروج پول را از حساب شما متوقف کنند، بعضی از آن ها اگرچه به معنای کلاسیک سودآور نیستند، اما به همان هدف عمل می‌کند.

1 – مدیریت پروژه

Alison.com محتوای خود را به صورت رایگان ارائه می دهد، و سپس اگر مایل به دریافت دیپلم در پایان دوره هستید، هزینه آن است. دیپلم آنها در مدیریت پروژه گزینه خوبی برای مبتدیان برای یادگیری اصطلاحات، روش شناسی و “چرخه حیات پروژه” است. شش تا ده ساعت طول می کشد تا دوره آموزشی تکمیل شود، و ارزیابی در پایان کار آسانی نیست.

2- مایکروسافت ورد

لینکدین 30 روز دسترسی رایگان به کلاس های 10k+ خود را ارائه می دهد که توسط متخصصان در این زمینه تدریس می شود. آنها چندین دوره در Microsoft Word دارند که می توانند شما را وادار به درج نمودارها و استفاده از ماکروها کنند، مهم نیست از کدام نسخه Word استفاده می کنید. پس از 30 روز، دسترسی ماهانه 24.99 دلار هزینه دارد و برای کسانی که سالانه پرداخت می کنند تا 20٪ تخفیف دارد. لینکدین به طور مفید اشاره می کند که بسیاری از کارفرمایان این منبع ارزشمند را می دانند و هزینه های شما را در این زمینه بازپرداخت می کنند. Linkedin Learning را به صورت رایگان امتحان کنید.

3 – سخنرانی عمومی

این دوره که توسط دانشگاه واشنگتن از طریق پلتفرم Coursera ارائه می‌شود، بخشی از چهار دوره تخصصی سخنرانی عمومی است. این دوره 100% آنلاین که حدود شانزده ساعت طول می کشد، مهلت های قابل انعطافی را برای رفع نیازهای برنامه ریزی شما ارائه می دهد. این دوره شامل حدود یک ساعت سخنرانی در هفته، خواندن و آزمون است. مهارت هایی که باید از طریق کلاس یاد بگیرند شامل اعتماد به نفس و برنامه ریزی ارائه است. دسترسی کامل به دوره مستلزم عضویت پولی است، اما تکمیل دنباله چهار دوره، یک تخصص را باز می کند که می تواند به پروفایل لینکدین یا CV شما اضافه شود.

4- امور مالی شخصی

بودجه بندی مدارس قدیمی را فراموش کنید. این کار باعث می‌شود بیشتر افراد استرس ناخواسته‌ای داشته باشند و اگر در درجه اول با کارت اعتباری یا بدهی خرج می‌کنید، وقت خود را برای ردیابی چیزهایی که قبلاً ردیابی شده‌اند تلف می‌کند. تحقیقات کنونی به سه چیز کلیدی اشاره می‌کند که می‌تواند به کاهش بیشتر نگرانی‌های مالی کمک کند. 1) از وظایف مالی خود در هر ماه و سال آگاه باشید. 2) تا جایی که ممکن است صورتحساب‌ها را خودکار کنید تا پرداخت‌های از دست رفته را به حداقل برسانید و همچنین از خرج کردن آن پول قبل از اینکه برای پرداخت صورت‌حساب نیاز داشته باشید، جلوگیری کنید. 3) بدانید چقدر پول باید در هر ماه خرج کنید (نه برای مخارج یا پرداخت بدهی) و به آن عدد پایبند باشید. اگر می بینید که سرمایه شما برای چیزهای غیرضروری سریعتر از روزهای باقی مانده در ماه کاهش می یابد، پس تا جایی که می توانید کاهش دهید و اجازه دهید پس انداز جمع شود.

5 – مهارت های مک

اگر به دنبال مهارت‌های اپل آی‌تی برای یادگیری هستید، این شرکت سمینارها و آموزش‌های آنلاینی را ارائه می‌دهد که برای بخش آموزش طراحی شده‌اند، اما اغلب این موضوعات به طور جهانی کاربرد دارند. ثبت نام برای شرکت یا مشاهده محتوای آرشیو شده الزامی است، اما دسترسی رایگان است. این سایت همچنین راهنمای مستندسازی Lion Server را ارائه می دهد که می تواند منبع خوبی برای سایر مفاهیم اپل نیز باشد. اپل به‌عنوان یک شرکت، تأکید ویژه‌ای بر بخش آموزش دارد زیرا پایگاه کاربران را رشد می‌دهد و محصولاتشان را در گردش گسترده‌تری قرار می‌دهد.

6 – منابع انسانی

این دوره آنلاین رایگان از Udemy حدود 75 دقیقه طول دارد و عنوان آن مقدمه ای بر مدیریت منابع انسانی است. برای هرکسی که می‌خواهد به مدیریت کسب‌وکار عمومی برود و در مورد هدف و مجموعه مهارت‌های بخش منابع انسانی مه‌آلود است، مکان خوبی برای شروع است. نیازهای مدیریتی ویژه بخش های منابع انسانی نیز پوشش داده شده است. این دوره همراه با گواهی پایان کار است. نکاتی برای مدیریت موثر منابع انسانی، عنصر اصلی این دوره است.

7 – مایکروسافت اکسس

آموزش مایکروسافت اکسس برای Microsoft.com مقدمه ای خوب برای پایگاه داده ها، جداول و روابط مورد استفاده در برنامه است. نکته: این دوره فرض می‌کند که شما راه خود را در اکسل می‌دانید، بنابراین اگر در آن بخش به سرعت عمل نمی‌کنید، ممکن است منابع شماره ۴ این فهرست را مرور کنید. منابع ارائه شده توسط مایکروسافت مجموعه‌ای از ویدیوهای مقدماتی و سپس یک سری درخت تصمیم هستند که به شما کمک می‌کنند تا نیازهای خاص خود را از برنامه برآورده کنید.

8 – ریاضی

مقدمه ای بر تفکر ریاضی ارائه شده از دانشگاه استنفورد به شما می آموزد که همانطور که یک ریاضیدان فکر می کند فکر کنید. این یک دوره متوسط ​​است که حدود 3-5 ساعت در هفته و در مجموع 39 ساعت طول می کشد. تئوری اعداد و تفکر منطقی را یاد خواهید گرفت.

اگر به حل مسئله و «تفکر خارج از چارچوب» علاقه دارید، روشی که یک ریاضیدان حرفه ای فکر می کند، این مقدمه بر تفکر ریاضی را امتحان کنید.

9 – مراقبت از حیوانات خانگی

کاوشگر یک منبع عالی برای یافتن کمی شلوغی جانبی و گرفتن وقت سگ باکیفیت است، اگر در این منبع طبیعی مهم کوتاهی می کنید. فرآیند ثبت نام سریع است و می توانید از برنامه آنها برای پیگیری قرار ملاقات های خود و علامت گذاری در دسترس بودن خود با شرایط خود استفاده کنید. این وب‌سایت درآمدی تا 1000 دلار در ماه ذکر می‌کند و شما انتخاب می‌کنید که کدام خدمات را می‌خواهید ارائه دهید، از نشستن سگ/گربه در خانه (بهترین گزینه برای پرداخت هزینه) تا مهدکودک سگ‌ها یا پیاده‌روی ساده سگ.

10 – مهارت های آشپزی

یادگیری مهارت‌های آشپزی جدید، مجموعه غذاهایی را که می‌توانید طبخ کنید، گسترش می‌دهد و غذا خوردن در خانه را جالب‌تر می‌کند، که می‌تواند با دور نگه‌داشتن شما از رستوران‌ها در هزینه شما صرفه‌جویی کند. سفارش یک جعبه غذای هفتگی (مانند Hello Fresh of Blue) راه خوبی برای یادگیری دستور العمل های جدید و خودکار کردن برخی از هزینه های شما است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا